Co je lepší odměna?

30.01.2019

Včera jsem obdržela od klienta email, že mu na účtě od pojišťovny přistálo něco málo přes 1.000.000 Kč. Půl roku práce s jeho pojistnou událostí završenou vyplaceným pojistným plněním..  no není to nádherná odměna? Bezpochyby je.

Zájem a spokojenost klienta na prvním místě, bylo vždy moje heslo. Ale pokud ho razíte jako zaměstnanec, tak možná máte při úspěchu také pocit radosti, zadostiučinění a třeba i vítězství, ale... Dokud jste jen součást nějakého soukolí, tak je to jen malý okamžik vašeho štěstí, který rychle zapadne v moři každodennosti. Ale pokud jste freelancer a je to vaše vítězství, je vítězstvím vašeho jména, vaší firmy, vašeho podnikání, součástí vaší image, pak je to mnohem víc, než jen malá kapička v rybníce, kterým je váš zaměstnavatel.

Je to skutečná odměna. Hřejivý pocit kolem srdce, že jste někomu pomohli od starostí, od problémů tím, že mu pojišťovna vyplatila škodu, na kterou měl nárok. Měl na ní nárok, ale nerozuměl požadavkům pojišťovny a už to vypadalo, že raději vše nechá spadnout, než by škodu dál řešil. Pak potkal mě a vše se dalo do běhu. Výsledek na sebe chvíli nechal čekat, ale námaha stála za to.

Pojištění si kupujeme proto, aby za nás vyřešilo problém, který nastane nahodilou událostí. Vyřešená škoda je vlastně to, co si kupujeme. Celých dvacet let, co tuhle práci dělám, nevidím jen pojistnou smlouvu, ale vyřešenou škodu, to je byl a stále je můj cíl. Vyřešená škoda, spokojený klient, to je odměna, která stojí za to!